Saturday, June 21, 2008

kk owh kota.kinabalu

woahhhh,teda yg best mao crita nie..tapi aku tulis2 jak utk update blog nie..ada la kalau ada daripada teda kan..mulanya mao p kk nie atas urusan jamming session..oleh kerana bas yg kami naik tu babi skit..owh ya kali nie aku pigi kk dengan ewan dan alang.aircon suda la bau sabun mmg tidak menyenangkan utk diri aku..cilaka pnya aircon....
smpai jak kami d kk suda jam 6.25pm sedangkan event tu start jam 3pm..mmg mengecewankan..aku sms keith tnya brapa band lagi yg blum perform???keith cakap ada lagi....smpai d apple studio masi ada band yg perform..owh syukur la..tengok2 last band,last song..fuhhhhhhhhhh...peluh pn nda kluar..p tingu2 lepas tu trun bawa..smpai d bawa alang nmpak orang ramai2 duduk minum d restoran...alang mula buat2 lawak utk cover malu kami...skali limpas d restoran yg aku cakap ada ramai orang tu, kawan pula.tapi aku cuma nmpak momond sija..tapi aku nda tegur sebab malu.ramai kawan2 dia yg aku nda brapa kenal,lepas tu reza ATTACK panggil nama aku.aku berfikir utk pigi tempat dia atau pn tidak..aku ambik keputusan utk lambai dan cakap aku mao chowww suda..
aku rasa serba salah selepas aku tinggalkan tmpat tu..sepatutnya aku salam semua orang yg ada d meja tu..nda kisah la kenal atau tidak..tapi tahap kemaluan aku yg kritikal nie la yg membataskan aku utk pigi tempat dorang...owh ya lupa pula,alang telefon hafes mntak tlong ambil kami d apple studio..hafes pn tunggu d bawah apple studio.smpai kami d tempat hafes tunggu,jmpa rico..yesss,ada kawan becrita kejap..apa skijap lama bh.duduk2,crita2 hafes sound aku yg dia nmpak reza lagi..kali nie bukan reza ATTACK tapi reza APARAGONIS..aku pn bangun dan salam.dia bagi aku tengok material dorang yg suda relese yg di isikan 3 buah lagu.aku rasa serba salah lagi bila aku suda pegang material dorang dan tidak membeli.bukanya nda mao beli tapi dalam kondisi aku yg skrang nie mmg SIAL..aku pn dapat la free copy promo demo dari reza sendiri..
owh ya,masa tu aku dapat 2 free copy dari tangan line up band itu sendiri..woahhh bestnya...SHAFIE(DONATTELO)REZA(APARAGONIS)..thanks..sorry p merokok bh tadi..opss,mcm BERchat pula sama cewek..aduiii salah lagi..bukan cewek aku.tapi,cewek orang..
ok d mana suda kita tadi tu??jab aku baca balik.!%$@^%$@^%$*..owh ya lepas crita2 dengan dengan rico,ladem,rizo etc lepas tu hafes dan yg lain2 ambik keputusan utk balik seri maju..rindunya aku dengan seri maju nie..tapi,skrang nie teda orang d seri maju tu..suma orang balik keningau sebab politeknik cuti..so,kami berempat jak la dalam tumah tu..apa pun teda.comp,tv,radio etc..tapi nda pa setiap kejadian nie pasti ada hikmahnya.aku tunggu sampai besok.


keesokan harinya,aku pn bangun dengan tidur yg cukup dan tanpa gangguan.ehh ada pula gangguan nyamuk..cilaka btl.tapi aku nda bleh bunuh nyamuk tu..coz,nnt dorang ewan tanya c billy mati aku kena mara oleh c billy..aduhhh,kenapa pula ada namanya c billy dalam blog ku nie..mati la kalau ceweknya tau..msti aku nda bleh suda limpas depan happy.com..sebab ceweknya c billy keja d sana..ehhhh apa suda aku cakap nie..mula suda aku merepek nie..ok balik crita tadi..lepas aku bangun dari tdr ku yg "ok lah" aku ambik fon aku utk check mana tau ada sms..aku buka fon aku ada sms..aku buka sms dari chrishellz my mom dia ajak p makan tengah hari..tapi bukan dia yg spend ar..lepas tu dia fon aku utk tnya d mana tempat seri maju tu???aku pn bingung2..mana la aku tau apa2..aku suru dia call hafes.hafes bagi tau dia dengan details..akhirnya dia smpai dengan selamat.aku dengan ewan ikut chris pigi IP..cari2 restoran apa yg sedap??tnya chris dia pn tia tau..kalau tnya kami lagi la nda tau..tapi restoran yg kami pigi nie mmg best..dia buat air kami mengikut kehendak pelanggan..teh tarik dia mmg sedap..
chris mntak teh tarik pink cow cow(wrna dia pekat)aku jga mintak teh tarik pink tapi aku mntak bagi susu cair bnyak skit(warna dia jernih dari warna teh tarik pink c chris..aku pn makan dengan kurang seleranya..ahhh,makanan c nie nda sedap atau aku ka yg kurang berselera hari itu???ermmm...lepas makan,minum,isap rokok,crita2 lepas tu chris mengikut haluannya sendiri..dia cakap mao balik dia mao kemas rumah..ntah btl ka tidak tu dia kemas rumah...(JK mom)hahahaha..aku,hafes,alang,ewan dan cewek alang mula mencari hala yg hendak dituju..aku pnya plan mao balik dan tidur..tapi dorang mao pigi one borneo lagi..ahhhh,aku mula lemas time dorang cakap mao pigi tempat tu..tapi itu mula2 jak la lemas..skali suda masuk one borneo tu terasuk jga aku skejap tengok tmpat tu...fuhhhhhh..mmg besar cow cow..tapi,kalau teda 1000+++ aku rasa jan la shopping d sana..harga selipar jak pn mau mencecah dalam rm100..gila ka harga selipar rm100..ada lagi selipar yg jenama CROCKS<---ini lagi selipar gila..harga selipar 200xx..dengan harga selipar tu aku boleh beli kasut jenama converse 3 pasang..dan mungkin jga aku boleh pakai 1 pasang kasut jenama converse tu dalam masa yg panjang..berbanding beli selipar yg harganya rm200++++ ntah brapa lama la aku boleh pakai selipar tu..tapi,itu bergantung dengan individu yg memakainya..nda habis kedai kami round suda penat,tapi masi bnyak lagi kedai yg blum buka time aku pigi one borneo tu..nda tau la skrang..
cewek alang mao pigi buat buku bank..d one borneo tu teda dorang cakap..terpaksa la pigi kk lagi..aku mula lagi lemas/kurang selesa dengan kk tu..tapi semuanya aku silap.sampai jak kami d kk alang suru hafes kami trun dorang d bank(aku lupa la nama bank tu)..lepas hntar cewek alang dan alang ke bank.cewek hafes pn telepon hafes,tapi aku nda tau apa urusan.nda kan itu pn aku mao tau..cukup bagus la hafes kasi tumpang naik kretanya.hafes pn parking kreta dan ambik keputusan utk berjalan kaki kedestinasi(tmpat ceweknya tunggu hafes).aku dengan ewan dalam kreta tunggu hafes,nda lama kemudian hafes datang dengan ceweknya,aku ingat ceweknya mao ikut rupa2nya ceweknya hntar jak pigi d mana hafes parking kreta tadi.kalau cewek hafes ikut mungkin dia bleh lagi spend donuts mcm d seri maju hari tu..pnya men sadap tu donuts big apple..seriously aku mmg first time makan benda tu..bukannya nda prna cuma lain la donuts yg harga rm2sen dengan donuts yg ntah brapa harganya.tapi yg pasti mmg mahal..on da way pula kami pigi CP,aku mintak bawa hafes pigi tmpat main ting tong yg clear.hafes cuba menyakinkan aku,hafes cakap "ahhh,teda la bh tu min".hafes parking kreta dia d tingkat empat(palm square).time mao naik CP utk cari parking kreta hafes,AKHDAN pn sms mao mintak ambik d bandaran.owh ya,hari yg aku crita nie hari d mana akhdan mao balik suda pigi semenanjung utk meneruskan realiti kehidupan.akhdan sms mintak ambik.hafes reply msg dia hafes tnya "ko nie mana nie skrang?"dia cakap "aku masi dikeningau"chissss,cilaka pnya akhdan,kami ingat dia d kk suda..masuk la konon nie d CP jalan pnya jalan nmpak kelek,abigail dengan frina(kawan baik kepada abigail).mmg nda dapat mao mengelak suda dari dorang.tapi bukan mao mengelak pn dari dorang.kalau la dorang tu penjahat tmpat yg aku berjmpa tu mmg nda boleh lari suda.KALAU DORANG PENJAHATLAH.owh ya,perjumpaan ini tanpa d rancang ok.lepas jak sesi bersalam salaman,tanpa disedari kami undur tiga langkah ke belakang..abigail pn pangil suru dekat2..kenapa bh dorang hafes dengan ewan nie..???aku jak la yg paling berani time tu(sebaliknya??).abigail pn mula membuka topic utk bercerita.tapi time tu aku tengok dorang mao cepat,dan kami lagi mao cepat.jalan la suda abigail,kelek dan frina ntah pigi mana??kami pn mula mencari kedai game.suma kegersangan mao men game..hafes campin pula tekken.jan la lawan dia kalau main tekken..ngam la hafes ko jmpa sama chrishellz.dia pn caw caw jga tu main tekken.tapi dia campin d PS la.akhirnya hafes jga jmpa ketuanya.nda ku tau nama ketuanya tu..tapi yg pasti hafes mmg tewas.alang pn sms yg dia ada suda d depan pntu aktivis(depan pntu CP)ntah kenapa alang panggil cam tu..hahaha..kami pn trun dari tingkat empat ke tingkat bawa utk jmpa alang..

5 comments:

Freeviolence said...

napa aku nda dibawa pigi minum teh tarik pink juga... jeles saya oo hiss :(

chrishellz said...

Wakakaka! Manada teh tarik pink o! PING laaa.. sot. hahaha! Anyway, woi, mau belanja la, tapi tlampau ramai orang, nanti orang cakap sa pilih kasih! Jahat o my anak!

Freeviolence said...

lama juga mau tunggu dia punya sambungan ni..

Anonymous said...

min..bpa malam tu kita blik2 pg makan d gerai yg dekat tmpat kerja c kama tu kau juga yg selalu jdi perhatian..trus bila ko blik sda tu kan..diorg perasan ni ko teda..terus teda sda mata2 yg tengok2 kami

mimin najis said...

ada dalam 2 atau 3 malam berturu turut kita p makan sana..
aku nda prasan pn kena tengok2..
hahahah...cilaka kau wan..
hehehe