Tuesday, January 26, 2010

detik-detik kegembiraan

May 9, 2008 10:32 PM
happy bday to u!
happy bday to u!
happy bday to u!
happy bday to u!

apy bday ar min.
jgn bersedi n bergumbira la slalu.
syg ko teda d kk,klu ada sy blanja ko.
tp pa bulih buat kan.rugi min rugiiiii~
wakakaka.


hermmmm,
ini la kali pertama aku d nyanyikan lagu utk hari kelahiran aku..
fuhhhhhhhh..
walaupun ianya cuma bentuk tulisan..
tapi aku dapat rasakan ianya benar2 terjadi..
owh ya,walaupun hari kelahiran aku lama lagi..

time aku cek comment2 lama dari MYSPACE..dapat pula jmpa benda nie.
baca2 comment lama.bestt woo..teringin pula mao update blog aku..
walaupun cerita nie hanya utk aku..
apa orang cakap tu,bila menulis pasal dirisendiri dipanggil "emo"
ahhhh,pegi mamposss laaa.
personal writing not emo -arah kiri-
hahahhahaa..

1 comment:

Appy said...

ai? nah tajumpa blog c mimin!! wkwkw!! ada style... ada style... hehe